Nero Clean Tool 5.0.0.18 | Nero 9 tamamen silmek artık çok basit !

Tez yazarken yaşadığım sorunların üstüne bir de benim pc’nin amansız yere yavaşlaması eklendi. Yavaşlamaya abudik gubidik hatalarda eklenenince mecbur yeni bir sistem cd’si ile pc’yi temizledim. Ayrıca bu sefer inanılması yaparak image’de aldım ve artık yavaşladı mı? aman boşver dön image’e… diyebileceğim. (Çünkü microsoft ürünleri için artık daha fazla hata ayıklama ile uğraşmak istemiyorum.) Neyse şimdi bu yazanın asıl hikmetine gelelim. Ben sağlam bir image yaratabilmek için deli gibi uğraşırken Nero yazılımının son sürümünü kurmakla bir hata ettim. Merak kediyi öldürür cümlesindeki kedi benim bilgisayarım oldu ve kapana sıkıştı.
(Hemen ara bir not: artık nero, cd veya dvd yazma olayından başka herşeyi yapar hale geldi. Başarılı bir yazılımın bitmez tükenmez hırsını görüyorum burada. Çok basit ve temel bir ihtiyaca hizmet ederken olayı kaf dağında görüp ve ona göre paketi zenginleştirmiş. Sistemi ona göre sömürüyor. )

Kurulan son sürüm Nero (Nero 9) inatla çalışmadı. (malum yollarla çalıştırmayı deneyince) Üstelik bir de bilgisayarı terk etmedi. Garip garip hatalar anlamsız dosya eksilmeleri ile silinmedi.  Ben de tabii Adobe’dan kazandığım deneyim ile yaw bunun bir clean tool’u vardır kesin deyip Google’a danıştım. Tabii google benim gibi binlerce mağdurenin sorununa yanıt bulmaya hazır olduğundan, bu olaya da el attı ve sorunu giderdi.
Yine bu hatayı ingilizce kaynaklı sitelerde bulduğun için ve belki de bu hatadan muzdarip benim gibi insanlar olabileciğini düşünerek Türkçe içeriğe bir katkım olsun dedim. Buyrun işte Nero 9′u tamamen silmenin yolu :
  1. Öncelikli olarak Nero General Clean Tool‘u indirin.
  2. Nero General Clean Tool’u çalıştırdığınız zaman bilgisayarınızda yüklü olan Nero yazılımları listelenecektir. Silmek istediğinizi işaretleyip devam edin. Eğer silmek istediğiniz Nero yazılımı listede yok ise Manual butonuna basıp yazılımın olduğu klasörü kendiniz de gösterebilirsiniz.
  3. Silmek istediğiniz programı seçtikten sonra clean butonuna basın.
  4. İşlem tamamlandıktan sonra bilgisayarınızı kapatıp açmak isteyecektir. Windows’u restart ederek işlemi sonlandırın.
  5. Hayırlı olsun Nero’dan kurtuldunuz !
(Yazı dibi notu : Buradaki işlemler sadece Nero 9 için geçerli değildir, silinmemekte inat eden tüm Nero sürümler için kullanılabilir. )

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.