Blogger Devamını Oku Eklentisi (Read More Widget)



Blogger eklentilerinin en lazım olanı bu olsa gerek. Sayfaların açılış hızlarının düşmesini önlemekte ve daha düzgün bir görünüm kazandırmaktadır. Yeni blogger temalarında artık hazır haliylebulunan bu eklentiye bu özelliğe sahip olmayanların da ihtiyacı olsa gerek.

Eklentiyi her yerde bulmak zor değil birkaç yolu var bunu yapmanın ama bazı şablonlarda sıkıntı olduğu için genelde çok işe yarayan halini göstericem.







Öncelikle Şablonun Yedeğini alınız her ihtimale karşı.

1.Adım
"Tasarım" sekmesine tıklayın.

2.Adım
"HTML'yi Düzenle" ve "Widget Şablonlarını Genişlet" tıklayın.

3.Adım
Aşağıda ki kodu bulun ve bu koddan sonra
<head>

4.Adım
bu kodu yapıştırın.
<style>
<b:if cond='data:blog.pageType == "item"'>
span.fullpost {display:inline;}
<b:else/>
span.fullpost {display:none;}
</b:if>
</style>

5.Adım
şimdi bu kodu bulun ve bu kodu bulduktan sonra
<data:post.body/>

6.Adım
<b:if cond='data:blog.pageType != "item"'><br/><a expr:href='data:post.url'>Devamını okuyun...>></a>
</b:if>
bu kodu ekleyin.

Devamı Oku eklentisi afkit hale getirmek için
<span class="fullpost">
buraya yazıcağınız kelime devamı okudan sonra gözükür
</span>
yani şöyle cümleleriniz yazın gizlemek istediğiniz cümlelerin başına ve sonuna kodları yerleştirin hepsi bu kadar.

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.