PowerTürk - En Çok Dinlenen Top 40 Şarkı Listesi indir full (24 Şubat 2014)






















Murat Dalkılıç - Neyleyim İstanbulu


Funda Arar & Enbe - Hafiza


Merve Özbey - Helal Ettim


Mabel Matiz - Aşk Yok Olmaktır


Duman - Yürek


Gripin - Bir Cevabım Var Mı


Gökhan Özen - İki Yeni Yabancı


Emre Altuğ - Hangimiz Tertemiz


Betül Demir - Helalleşemedik


Mustafa Sandal - Tesir Altında


Özgün - Yıllar Sonra


Kenan Doğulu - Kız Sana Hayran


Berkay - İzmirli


Nilüfer & Gece - Başıma Gelenler


Oğuzhan Koç - Her Aşk Bir Gün Biter


Atiye - Ya Habibi


Fettah Can - Yalanlar Cumhuriyeti


Yusuf Güney - Bunalım


Şebnem Ferah - Birileri Var


Mehmet Erdem - Haydi Gel Gidelim


Gülşen - Irgalamaz Beni


Ferhat Göçer - Git


Gökhan Tepe - Adı Aşk Olsun


Bengü - Saygımdan


Teoman - Haziran


Göksel - Aşkın Yalanmış


Model - Ağlamam Zaman Aldı


Ajda Pekkan - Ara Sıcak


Aydilge - Yine Ben Aşık Oldum


Burak Kut - Ver Allah


Gülben Ergen - Sen


Keremcem - Berbat


Aylin Aslım - Iste Sana Bir Tango


Emre Kaya - Ilizyon


Gece Yolcuları - Meyhaneler Sen


Bedük - Koyver Kendini


Ziynet Sali - Gelemiyorum Yanına


Bahadır Tatlıöz - Aşkın Zindanları


Gökcan Sanlıman - Şerefine


Tnk - Keşfedilmemiş Günahlar


http://turbobit.net/gi3y4ihgn1q0/Pow....2014.rar.html





Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.