Blogger Facebook Yorum Kutusu Ekleme


Blogger'da yorum kutularından genelde çoğu kişi hoşlanmaz. Çünki çoğu kişinin Google hesabı olmadığı için yorum atamazlar Ama herkesin Facebook hesabı olduğundan Facebook yorum kutuları daha kullanılır hale geldi. Şimdi size bu yorum kutusunu en kolay yoldan eklemenizi açık bir şekilde anlatacağım.










1.Adım :  Şu adrese girin. 




2.Adım: Yukarıdakileri yaptıktan sonra " Get Code " ye basın.


3.Adım : Yukarıdaki ilk kodu ßlogger sitenizin heryerinde görünebilecek bir yere koyun yani " Yerleşim " den " Gadget Ekle " ye basıp " HTML Java/script " e yapıştırın.

4.Adım : Yukarıdaki ikinci kodu yazdığınız konunun en altına yapıştırın.

Yorum Gönder

10 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Paylaşım için teşekkürler hocam. Tam da ihtiyacım olan birşeydi. Süpersin.

    YanıtlaSil
  2. Faydalı bir paylaşım olmuş. Yeni paylaşımlarınızı da bekleriz. İş görür. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Uzun zamandır aradağım bir şeydi. Burada buldum. yardım için sağol.

    YanıtlaSil
  4. İşte budur! Paylaşım için çok teşekkürler. Yeni paylaşımlarınızı da heyecanla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Çok başarılı bir web siteniz var. Yakından takip ediyorum. Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Deneyelim bakalım olacak mı? Yeni paylaşımlarınızı da bekliyorum. Şimdiden çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Gerekli olabilecek, önerilen eklentidir.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından kaldırıldı.

    YanıtlaSil