Sancak - Buralar Yanar ( Official Video) + Şarkı Sözleri








Sancak - Buralar Yanar Şarkı Sözleri

Birgün hesapta olmadan Kimseye dokunmadan Birine ilkin olmadan son olursun Gidişini gördüm sormadan Bir adım bile durmadan Yine gel geç olmadan ne olursun
Buralar yanar sen olmadan Yalan, dolan başkası gibi bana Buralar yanar sen olmadan İnan bana başkasını dilemedim
Üşürüm yine sar. Baharım bile kar Dün uykumda bile vardın, geçmedi Unutsan ne çıkar? Resimlerin bile var. Geceleri seni sardım off yetmedi
Bir çözüm varsa hiç durma O an kendime bile acımam Bana çok bu ceza yanarım sana ama Beni yokluğunla buralar yanar sen olmadan Yalan, dolan başkası gibi bana buralar Yanar sen olmadan aman aman İnan bana başkasını dilemedim
Buralar yanar sen olmadan Yalan, dolan başkası gibi bana Buralar yanar sen olmadan İnan bana başkasını dilemedim
Üşürüm yine sar baharım bile kar Dün uykumda bile vardın geçmedi Unutsan ne çıkar? Resimlerin bile var. Geceleri seni sardım off yetmedi
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Söz & Müzik - Sancak
Mix & Mastering - Rapozof
Yönetmen - Ömer Code
Kurgu & Montaj - Burak Serbest

www.facebook.com/sancakfanclub
www.twitter.com/sancakforte

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.