Gülşen - Bangır Bangır (2015) Full Albüm + Şarkı Sözleri + VideoKlip





Sanatçı: Gülşen
Albüm: Bangır Bangır (Full Albüm)
Yıl: 2015
Tür: Türkçe - Pop
Format: MP3 320 Kbps
Parça Sayı: 10
Dosya Boyutu: 95,19 MB

01. Gülşen - Bangır Bangır
02. Gülşen - Bir Fırt Çek
03. Gülşen - Kara Liste
04. Gülşen - Dan Dan
05. Gülşen - Ellerinden Öper
06. Gülşen - Yıkım Kararı
07. Gülşen - Büyük Hatırım Var (feat Ozan Çolakoğlu)
08. Gülşen - Parti Kur Oy Vereyim
09. Gülşen - En Sevdiğim Yanlışım
10. Gülşen - Can Yeleği

Download:














GÜLŞEN - BANGIR BANGIR ŞARKISI SÖZLERİ

Yanım çok kabalık sesin gelmiyor bağır
Müzik son ses bangır bangır
Ağzı bozuk şarkılar tuttum sana biraz ağır
Haydi haydi saldır saldır

Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın
Garanti bildin beni havalandın
Yürek yemiş sanki mübarek
Neyine güvendin evladım

Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın
Garanti bildin beni havalandın
Adın bensiz buralarda
Etkisiz eleman sıfır aldın

Yavrum kaldır kollarını
Teslim ol etrafın sarılı
Sabret af çıksın sana
Ben öptürcem bu evin yollarını

Yavrum kaldır kollarını
Teslim ol etrafın sarılı
Bunlar iyi günler
Sana göstereceğim kıvrak oyunlarımı

***

Yanım çok kabalık sesin gelmiyor bağır
Müzik son ses bangır bangır
Ağzı bozuk şarkılar tuttum sana biraz ağır
Haydi haydi saldır saldır

Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın
Garanti bildin beni havalandın
Yürek yemiş sanki mübarek
Neyine güvendin evladım

Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın
Garanti bildin beni havalandın
Adın bensiz buralarda
Etkisiz eleman sıfır aldın

Yavrum kaldır kolları
Teslim ol etrafın sarılı
Sabret af çıksın sana
Ben öptüreceğim bu evin yollarını

Yavrum kaldır kolları
Teslim ol etrafın sarılı
Sabret af çıksın sana
Ben öptüreceğim bu evin yollarını















gulsen yeni sarkisi bangir bangir, gulsen 2015 bangir bangir, gulsenin bangir bangis sarkisinin sozleri, gulsen yavrum kaldir kollarini sozleri,gülşen bangır bangır sözleri, bangır bangır sözleri, güşen bangır, gülşen 2015 bangır bangır albüm indir, gülşen bangır bangır albüm mp3 indir, gülşen bangır bangır albüm indir tek link, gülşen albüm indir bangır bangır, gülşen albüm indir 2015, gülşen 2015 yeni albüm indir, Gülşen - Bangır Bangır mp3 indir

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.