Sinem - Yağmur (2004) Full Album İndir

  1. Yağmur (Dream Mix)
  2. İstersen
  3. Geç Kaldın
  4. Karar Ver
  5. Ortalık Yıkılıyo
  6. Yalvarma
  7. Anlatamadım (Remix)
  8. Anlatamadım
  9. Son Kullanma Tarihi (Remix)
  10. Çık Gel Delikanlıysan
  11. Yağmur (Original Mix)
  12. Son Kullanma Tarihi
  13. İyi ki Sen Varsın

















Şarkı Sözleri
Yaz Yağmuru
Senden Çok Uzakta Bir Yerlerdeyim
Bazen Sevinç Kederlerdeyim
İnan Tatlım Kandım Senin Aşkına

Her Yağmur Yağdığında
Gözlerin Hep Aklımda
Adını Ne zaman Ansam
Yağmur Yağar Buralara

Kısacık Bir Aşktı Bu Yaşadığımız
Tatlı Bir Oyundu Oynadığımız

Sence Başka Ne Olabilir Bu
Bence Üzerimize
Yağan bir Yaz Yağmuru
Bence Üzerimize
Yağan bir Yaz Yağmuru

Söz-Müzik : Cihan Özden

Anlatamadım
Bir zamanlar aşıktım sana
Baksan titrer dokunsan erirdim
Öyle çok severdim seni
İstesen düşünmeden Canımı verirdim

Neler oldu neden bitti
Neleri yitirdim sende
Nasıl bitti bu aşk böyle
Hala inanamıyorum

Ne sen tanıdığım o genç adam
Ne de ben o saf kızım
Ayrılık senin kaderinmiş
Benimse alın yazım

Anlatamadım anlamadın
Aşkımızı anlatamadım

Söz : Hülya Şenkul
Müzik : Cengiz Coşkuner

İstersen
Sensizliği yaşadım
Çaresizim aşkınla
Haksızlığa uğradım
Duygularım isyanda
Sensizlikten yoruldum
Haksızlıktan usandım
Bin defa kırdın beni
Bir sana kıyamadım

İstersen kaybolur
Çıkarım hayatından
İstersen gül olur
Solarım aşkından
İstersen kuş olur
Göçerim bu diyardan
Üzülme güzelim
Sana hiç kıyamam

Söz-Müzik : Cihan Özden

Karar Ver
Gidersen peşinden gelirim sanma
Git beni düşünüp düşünüp yanma
Kaç hasret söndürdüm
Kaç acıyı dindirdim
Ben gözyaşlarımla
Kaçkere vurdum yüreğimi
Sabrımı zincirlerine

Git git
İhanetinden utanma git

Karar ver ya o ya da ben
Karar ver yetmiyor sevmen
Bir gönülde iki sevda taşınmaz
Ya kal yada git hemen
Karar ver Karar ver

Söz : Hülya Şenkul
Müzik : Cengiz Coşkuner

Son Kullanma Tarihi
Son kullanma tarihi
Çoktan geçti bu aşkın
Pişmanlık duymak için
Çok geç kaldın şaşkın
Kapımı çalmak için
Gönlümü almak için
Gelip yalvarmak için
Çok geç kaldın şaşkın
Kokun var diye üzerinde
Aylarca sakladığım
Beyaz tişörtünü de
Kesip toz bezi yaptım

Resimlerini yırttım
Mektuplarını yaktım
Terliklerin eskidi
Geçende çöpe attım
Yok oldu bak herşeyin
Kalmadı hiçbirşeyin
Vız gelir inleyişin
Geç kaldın geç kaldın
Geç kaldın
Geç kaldın şaşkın
Geç kaldın şaşkın

Söz : Hülya Şenkul
Müzik : Cengiz Coşkuner

Yalvarma
Yalnız sen değilsin unutulan
Aşkınla felakete uğrayan

Yalvarma boşuna artık bitti
Aşkımız hiç yoktan silindi
Ben unuttum çoktan seni
Dönemem inan artık geri

Yalvarma boşuna yalvarma
Bensizlik canını yaksada
Vazgeçmem kararımdan kesin
Artık ağlama sırası senin

Söz-Müzik : Cihan Özden

Ortalık Yıkılıyo
Bu ne caka bu ne fiyaka
Kaşın gözün oynuyo çapkın

Havandan geçilmiyo ortalık yıkılıyor
Artis misin yavrum sen

Kopardın bizi zalim
Yaktın bizi zalim

Hoş çocuksun ama attırma tepemizi
Bas gaza hemen uza

Spor arabanla dolaşıp durma buralarda
Abim kızar yakışıklı

Belli ki sosyete çocuğusun
Bunlar bizi bozar yakışıklı

Fazla hava atma
Sonra kızların ahi tutar yakışıklı

Mahallenin gençleri
Seni bir lokmada yutar yakışıklı

Söz : Hülya Şenkul
Müzik : Cengiz Coşkuner

Çık Gel Delikanlıysan 
Bekliyorum ben burda
Çık gel delikanlıysan
Boşuna durma orda
Çık gel delikanlıysan
Kızlar gibi naz etme
Hiç mazeret belirtme
Yeter ki beni delirtme
Çık gel delikanlıysan
Henüz varken bir umut
Verdiğin sözleri tut
Derhal o kızı unut
Çık gel delikanlıysan

Hasretin oldu derdim
Sana gönlümü verdim
Vazgeçersem namerdim
Çık gel delikanlıysan

Elini tutacağım
Dizine yatacağım
Neler anlatacağım
Çık gel delikanlıysan

Kalbini dinle önce
Yasak olmaz sevince
Hemen şimdi bu gece
Çık gel delikanlıysan

Çık gel delikanlıysan

Söz : Hülya Şenkul
Müzik : Cengiz Coşkuner

Geç Kaldın
Şimdi gelip de beni ne arıyorsun
Bunca yıl sonra mı hatırlıyorsun
Ben seni unuttum bilmiyor musun
Bir aşkım var benim çok sevdiğim

Geç kaldın eski dost çok geç kaldın
Geç kaldın eski dost geç kaldın

Yıllarca bekledim geri dönmedin
Bir haber vermedin hiç görünmedin
Ne bir düş ne rüya bu gördüklerin
Bir aşkım var benim çok sevdiğim

Geç kaldın eski dost çok geç kaldın
Geç kaldın eski dost geç kaldın

Buralarda durma hiç pişman olursun
Beni her gördüğünde çok kahrolursun
Boş yere dizini dövüp durursun
Bir aşkım var benim çok sevdiğim

Geç kaldın eski dost çok geç kaldın
Geç kaldın eski dost geç kaldın

Söz : Gülseren Morkan
Müzik : Cengiz Coşkuner

İyi ki Sen Varsın
Her zaman yanımda
Her zor anımda
Hem arkadaş hem dost
Hem sevgilimsin

Ne güzel paylaşmak
Aşkı seninle
Sevdiğim birtanem
İyi ki sen varsın

Ben sensiz
Nasıl yaşardım
Engelleri
Nasıl aşardım

Mutluluğu
Senle başardım
Arkadaşımsın
Hem de sevgilim

Her zaman yanımda
Her zor anımda
Hem arkadaş hem dost
Hem de sevgilimsin

Söz : Hülya Şenkul
Müzik : Cengiz Coşkuner 
www.sinem-online.com

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.