dllhost.exe (.dll) com store Yüksek rem ve cpu kullanımı çözüldü

Bu sorun virüsten kaynaklı değildir. (Avira, Norman, Kaspersky, Malwarebyte, COmbofix ile denemeler yaptım sonuç clearde clear.
Merhaba arkadaşlar. Uzun zamandır bilgisayarımda dllhost diye bir zımbırtı sistemimi aptala çevitiyordu şu makaleyi yazdığım sıralarda. İnternette kesin bir bilgi veya net çözüm bulamadım ki bir çok kişi de dll kütüphanelerini düzelten yazılımlara yönlendirdiğini gördüm.
Mesele şu: Explorer da video dosyalarının ön izlemesini yaptığınız anda ne hikmetse (bu nokta beni ilgilendirmiyor) dllhost.dll dosyası bilgisayarı felcediyordu. SSD olmasına rağmen makine kafayı yiyordu. Çözüm aslında format değil. Çünkü diskte tuttuğunuz video dosyalarının codec çözücülerinin vede bunu işleyen sistemin hatası sonucu DLLHost dosyası bilgisayarı aptala çeviriyor durum budur. Sistemim W7 64 bit. Ve bende Klite kodek paketi olan full sürümü kullanıyorum. Bu muhtemelen pakette yer alan video ön izleme eklentisinden kaynaklanıyor ki kullandığım sistemi syspep ile vmware playerde siteril ortamda hazırlıyorum. Farklı cihazlarda kullandım bu soun oluşmadı. Bu güncelleme sonrasıda ortata çıkmış olabilir ama çıkması değil de bu sorunun devame etmesi beni çok sinir etti diyebilirim.

Çözümü basit. Tüm kodek pakerlerini silin.
Ve veri engelleme sistemi olan dep açın.
Kısaca: bilgisayarım> Sistem Özellikleri> Gelişmiş Sistem ayarları tıklayın. Açılan pencerecikte ki Performans sekmesinden ayarlar a tıklatın. Obir alt pencere daha açılır ve bu alanda Veri Yürütme Engellemesine DEP tıklatın. Alt tarafta ki seçenek ile dosya yolu belirtin ve c:\windows\system32\dllhost.exe dosyasını seçin. (64 bit sistemde kabul etmez ise bende kabul etmedi syswow60 klasöründe ki 32bitlik sürümü gösterin) ve dosyayı Veri yürütme Engellemesi olan DEP sistemine ekleyin. Böylece bu uygulama dakkabaşı remde şişip büyümez ve bilgisayarınızınız çok rahat çalışır. Ve sonra bilgisayarınızı yeniden başlatın ve istediğiniz codec paketini kurun. Sistem takır takır çalışacaktır.




Tags

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.