Emar - Gönül Koymam (Official Audio) mp3 indir


Emar - Gönül Koymam (Şarkı Sözleri)

Bırak yağmurlar yağsın üzerime
Neden yanımda kalsın dediklerimle
Sınandım her gece her gece

Üşüyorsan canımı yak ısın
Gülüyorsam yüzümü as
Bana az gelir bu ceza

Uykusuz gecelerine
Duygusuz hecelerine
Kurduğun hayallerine sayarım
Gönül koymam

Bırak yağmurlar yağsın üzerime
Neden yanımda kalsın dediklerimle
Sınandım her gece her gece

Düşüyorsam tutma
Sözlerini yutma dayan
Bu bahar unutma
Yokluğumu kutla

Halimi hatrımı sormadın
Yarı mahkum kapımı çalmadın
Yapıma ters olan herşeyi yaptım
Bana ders olur umarım bu yangın

Yine de daha insancıl kalabilirdin
Bekleyebilirdin
Yürümez anlıyorum tamam da
Bunu en azından yüzyüze
Diyebilirdin

Uykusuz gecelerine
Duygusuz hecelerine
Kurduğun hayallerine sayarım
Gönül koymam


Emar - Gönül Koymam (Mp3 indir)


Alternatif:



ABONE OL : http://goo.gl/j6cLl0

Instagram/Twitter : @emarhocamusic
www.facebook.com/emarhoca

Tags

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.