Gülşen - Kardan Adam / mp3 + klibi + şarkı sözleri (2013)

Şarkının MP3'ünü indirmek için tıklayınız!

Gülşen - Kardan Adam Şarkı Sözleri
Sen bana akıl Ver Allah’ım bende esamesi yok
doğru olabilir mi gördüklerim bi malumatım yok
geliyorum demedin her kaza gibi ani
hasar büyük kalbim gidiyor elden aşığım yani

Uzun boyundan mı serin suyundan mı
zamansız olmak mı seni sen yapıyor
zaten aşk ne zaman doğru zaman kollar hiç bir zaman
dağ gibi duranı istemez ah sever kalp kardan adam

o erir Üstüme erisin ben çoktan sırılsıklam
olmuşum, ölmüşüm bitmişim budur aşkta en cazip olan
zaten aşk ne zaman doğru zaman kollar hiç bi zaman
dağ gibi duranı istemez ah sever kalp kardan adam
o erir Üstüme erisin ben çoktan sırılsıklam
olmuşum, ölmüşüm bitmişim kudur aşkta en cazip olan

Gülşen - Kardan Adam Klipten Görüntüler:



Gülşen - Kardan Adam Klibi:








En Yeni mp3 indir, mp3 indir, bedava mp3 indir, müzik indir, Mp3 Bedava En Kolay Mp3 indirme dinleme yeri mp3 idir müzik indir

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.