Şanışer- Dünya Koca Bir Hapis (ft. Fowler)

-Şanışer-

Düşün ki sende onca ölmüşüm ben
Sen güneşmişsin yakmışsın çölmüşüm ben
Ellerimde ufalandı öldü günler
Emin değilim gördüğümden
Mutlu değilim gördüğümden

Yakın durmak uzakça
Sesim kısık bu hafta
Ne bir selam ne bir haber ne bir yolcu var durakta
Ne yaptın ve sahip oldun sen şerefsizce bu hakka
Bi’ çok yerimde darbe varda iyileşirim muhakkak

Bırak kağıdım buluşsun, tütünüm yansın sana
Dönmüyor talihim bi’ garezi var bu şansın bana
Ne yağmur ne keramet kırılmaz yatsın daha
Ceplerim boş ve ellerim bir dua faslında

Bıktım geçmez acılar
Bitsin dünya yansın
Buralar kaderim dolu ağzına kadar is
Dünya koca bir hapis

-Fowler-

Boşverdim neyim varsa kalbe bi’ sen gelmeli
Şu hayatta bi’ annem bi’ babam bi’ sen değerli
Tek istediğin değer mi? Ateş olsan değerdim
Ulan her şey üst üste geldi bi’ sen gelmedin

Sevilmediğini bildiğin halde beklemekte umutmuş lan
Seni dünyaya yollarken karakterini unutmuşlar
Ben herkese seni savundum, sende beni savurdun
Annem gibi sevseydin, babam gibi korurdum

Olmasanda severim ben, gelmesende olur
Seni görmesem de olur, sesini duymasamda olur
Dönmesende olur, yeniden sermesende yolu
Öyle güzel gülüyor ki gelde sevme onu

Millet aşkı yataklarda sağlasın
Kadınlar kucaklarda gülmesin, omuzlarda ağlasın
Gideceksen git ve gelme, dönme artık sözünden
Dilimden düşmezdin, düştün artık gözümden

Bıktım geçmez acılar
Bitsin dünya yansın
Buralar kaderim dolu ağzına kadar is
Dünya koca bir hapis


Tags

Yorum Gönder

1 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.